Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
'Aforismes, notes i notes en vers d'Andreu Vidal' s'ha inaugurat aquest dimarts a Es Baluard
Dels versos a la imatge. La poesia d’Andreu Vidal ha trencat la barrera del text gràcies a les vinyetes de cinc il·lustradors mallorquins.
Enriqueta Llorca, Linhart, Margalida Vinyes, Max i Pere Joan han transformat el llenguatge poètic en llenguatge visual. I s’han basat en la idea de gràfica radiant.
El punt de partida són les “Notes en vers”, una obra experimental que el poeta va deixar inacabada abans de morir.
Són cinc dibuixants que han interpretat 10 textos d’Andreu Vidal. Per a alguns, ha estat el primer contacte amb l’obra del poeta.
La mostra es pot visitar fins al 22 de setembre a l’Observatori d’Es Baluard, on també es pot aconseguir aquesta publicació, numerada i limitada, que condensa el procés creatiu dels dibuixants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania