Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

A la capital catalana coincidiran amb la vaga general, convocada per entitats independentistes
Milers de persones caminen des de cinc punts distints de Catalunya amb la intenció d’arribar divendres que ve a Barcelona, per protestar contra la sentència del procés.
A la capital catalana coincidiran amb la vaga general, convocada per entitats independentistes. I en una d’aquestes anomenades “Marxes per la llibertat“, que ha sortit de Girona, s’ha sumat el president de la Generalitat.
Quim Torra ha tornat fer una crida a la participació en les protestes, però no ha fet referència als aldarulls de dimarts, saldats amb més de 70 ferits i 51 detinguts.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor