Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'envelliment i l'increment constant de la flota de vehicles també ha fet augmentar novament les esperes
Amb una mitjana de 13 anys i mig d’antiguitat, segons la DGT, el parc mòbil eivissenc augmenta any rere any per l’arribada de vehicles a l’illa. El preu de la inspecció, a més, és el més barat d’Espanya segons el Consell, per la qual cosa també gent arribada de la Península aprofita per passar la revisió a l’illa. Tot i que la institució ha convocat recentment sis places noves de mecànic, només s’hi va presentar una persona.
Dia 5 d’octubre hi ha entrevistes al SOIB per mirar de reclutar més personal. A partir del 2 d’octubre podrà obrir-se una nova línia i augmentar en 25 els vehicles inspeccionats al dia.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora