Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
El president Donald Trump visitarà la zona afectada
L’huracà Harvey ha deixat inundacions històriques a Texas. 5 persones han mort, desenes han resultat ferides i s’han produït nombrosos danys materials, a carreteres, habitatges i infraestructures. El president Donald Trump visita aquest dimarts la zona afectada. Carrers convertits en rius a la ciutat de Houston, la més poblada de l’estat de Texas. Aquí l’huracà Harvey ha provocat el caos. La prioritat, sempre, rescatar les persones que queden atrapades. Una tasca difícil quan l’aigua arriba, literalment, al coll.
La barca és ara mateix el mitjà de transport més útil. També l’helicòpter, per rescatar la població amb majors dificultats. Milers de persones han hagut de ser evacuades de les seves cases. També s’han desallotjat tres presons. Harvey ha provocat inundacions sense precedents a Texas i, tot i que ja ha baixat a tempesta tropical, es manté l’alerta com a cicló perillós, amb vents que arriben als 65 quilòmetres per hora i pluges torrencials.
Els danys materials són milionaris. Hi ha cases que han quedat al descobert, naus industrials que pràcticament han volat o benzineres inutilitzades. No es pot circular per les carreteres i els dos aeroports més importants de Houston estan tancats. 3.000 efectius de la Guàrdia Nacional i estatal s’han desplegat a la zona per ajudar en les tasques de recuperació. La reconstrucció tardarà, però ara el més important és que la remor del vent desaparegui.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Les cirurgies bariàtriques es van començar a fer a Menorca el 2019 i ja s'han operat entre 60 i 65 persones