La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Les flames s'han originat al balcó d'un habitatge i s'han propagat cap a tot l'edifici
Cinc persones han estat ateses per inhalació de fum després d’un incendi que s’ha originat aquest dimarts en un balcó d’un habitatge ubicat al carrer de Can Morro de Palma, a prop del centre comercial Porto Pi.
L’incendi s’ha originat cap a les dues i mitja al balcó d’un domicili i s’ha propagat cap a tot l’edifici, fet que ha requerit la intervenció dels bombers de Palma, ha informat el SAMU 061. En arribar, els bombers han evacuat els residents de l’edifici, i cinc persones han hagut de ser ateses al lloc dels fets per part dels equips sanitaris.
Ambulància
Fins allà s’han desplaçat dues ambulàncies del SAMU 061, una de medicalitzada, així com un vehicle d’intervenció ràpida, un vehicle de comandament i un vehicle de logística dels serveis mèdics urgents. També han acudit al lloc efectius de la Guàrdia Civil, de la Policia Nacional i de la Policia Local de Palma.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia