Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
També es va decomissar diverses substàncies i material vinculat amb el narcotràfic en un operatiu a nivell estatal
L’operació antidroga feta ahir a Ciutadella finalitza amb cinc persones detingudes. Està previst que passin a disposició judicial entre aquest dijous o divendres. És el balanç de l’actuació policial, en la qual es van efectuar quatre escorcolls domiciliaris i es van decomissar diverses substàncies i material vinculat amb el narcotràfic. En concret, un dels arrestats és d’origen espanyol, dos són colombians i altres dos de nacionalitat cubana.
Una operació conjunta duta a terme ahir a escala estatal de Policia Nacional i Guàrdia Civil. A Menorca, van actuar al barri de Dalt sa Quintana i al centre de Ciutadella. Una vintena d’agents de diverses unitats van procedir a escorcollar domicilis i efectuar detencions. La investigació es troba sota secret de sumari.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar