Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

El Consistori preveu la implantació progressiva del servei fins al primer de maig a un total de 12 platges
I qui torna també de nou a les platges són els socorristes. A Sant Josep de sa Talaia el servei ja ha començat a cinc espais. És un més dels indicatius de l’inici de temporada.
Des de diumenge passat, hi ha 4 socorristes que ja fan feina a ses Salines. Altres 4 platges de Sant Josep també tenen servei de socorrisme des del passat 2 d’abril, concretament cala Bassa, platges de Comte, Port des Torrent i Cala Vedella. El consistori havia previst que serien les que atraurien un major nombre de visitants en aquest inici de temporada.
El Consistori preveu la implantació progressiva del servei fins al primer de maig a un total de 12 platges. L’horari, de moment, és de 12.00 a 18.00 hores de l’horabaixa i s’anirà ampliant també progressivament.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament