Els afectats són tres futbolistes i dos membres del cos tècnic del primer equip
136
L’Atlètic Balears ha anunciat cinc positius per COVID-19. Tots ells asimptomàtics. Així ho ha comunicat avui capvespre a la seva plana web el conjunt blanc-i-blau. Aquests cinc casos s’han detectat a les proves PCR i als tests serològics realitzats a la plantilla i al cos tècnic després del partit contra el filial de l’Atlètic de Madrid. A més, el club ha sol·licitat a la Federació de futbol l’ajornament de l’enfrontament de diumenge contra el Reial Madrid Castella corresponent a la jornada 4. Els entrenaments del primer equip també han quedat suspesos
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura