Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La campanya es completa amb un sistema d'endoteràpia vegetal
Sant Lluís estrena una nova campanya de control de la processionària del pi al terme municipal. Es tracta d’un esforç important, segons diuen, per minimitzar els riscos de la plaga.
Voluntaris i tècnics coordinats per l’aAuntament combaten, des de dissabte, aquesta eruga. S’actua a zones com el Pinaret de s’Algar, el parc de sa Garrigueta, Biniancollet, la platja de Binibeca Nou, el talaiot de Binissafullet i l’antic abocador municipal.
El mètode és prou expeditiu. Consisteix a disparar trets d’escopeta contra els nius de les erugues. Hi participen 5 voluntaris i es faran servir 1.500 cartutxos d’escopeta. Tanmateix, també es farà servir un mètode alternatiu de control fitosanitari de baix impacte ambiental. Es tracta de l’endoteràpia vegetal, un mètode que s’espera que substitueixi, en els pròxims anys, l’actual, de disparar aquests trets contra la processionària.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús