Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Encara hi ha turistes que no saben que han de pagar una taxa per circular per l'illa
Alguns turistes que esperaven aquest dijous migdia per embarcar amb el seu vehicle cap a Formentera al port d’Eivissa no sabien que havien de pagar una taxa de sis euros per dia pels turismes i tres euros per a motos. Igualment, han embarcat sense problemes.
Els que arribaven a Formentera, en una jornada amb molta afluència de vehicles des d’Eivissa i Dénia, sí que n’estaven informats. I d’altres, residents a Formentera, es queixen que no poden circular amb un vehicle que han comprat. Enguany el sostre de vehicles se situa en gairebé 10.500, un 16% menys que el primer any d’aplicació. És el cinquè any que s’aplica aquesta restricció, que durarà fins a finals de setembre.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat