Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Practicava barranquisme al torrent de na Mora
Cinquena jornada del dispositiu de recerca de David Cabrera, desaparegut des de dilluns passat. Practicava barranquisme al torrent de na Mora. De moment, no hi ha novetats. Aquestes imatges que veis són de com els equips de rescat fan feina subaquàtica.
Actualment, descarten que pugui continuar al torrent, i ara la recerca se centra a la mar. Avui hi han participat més de seixanta persones: prop de quaranta són voluntaris. El delegat del Govern en funcions, Ramon Morey, ha visitat el centre de coordinació per donar ànims als familiars del jove desaparegut.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los