Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
L'atleta malloquina, Cintia Rodríguez, combinarà el ciclisme i la gimnàstica artística per percuperar-se al cent per cent de la seva lesió
CINTIA RODRÍGUEZ
154Una operació al genoll esquerre (ja en porta 9 en 12 anys) la va apartar del seu somni olímpic i aquest estiu no va poder participar en els Jocs Olímpics de Tòquio. Després d’això, l’inquera va voler provar el ciclisme per anar recuperant-se de la lesió.
Mesos després, formarà part d’un nou equip de ciclisme 100% femení: El Qromia. Compartirà equip amb Anuchi Gago, Lydia Boylán, Aina Martí, Ana Mora, Margalida Grimalt i Alejandra Roig. Miquel Àngel Company serà el president d’aquest nou equip. Columbiano Aguayo en serà l’entrenador i Luján Martini actuarà com a auxiliar.
Sobre la gimnàstica artística, Rodríguez comenta que es continua entrenant per poder tornar a competir en un futur. Tot i això, no vol pensar en una posible participació en els Jocs Olímpics de París 2024.
De moment, combinarà els dos equips que l’apassionen: la gimnàstica artística i el ciclisme.
Pots escoltar l’entrevista completa a Cíntia Rodríguez en el següent enllaç.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors