Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'atleta malloquina, Cintia Rodríguez, combinarà el ciclisme i la gimnàstica artística per percuperar-se al cent per cent de la seva lesió
CINTIA RODRÍGUEZ
45Una operació al genoll esquerre (ja en porta 9 en 12 anys) la va apartar del seu somni olímpic i aquest estiu no va poder participar en els Jocs Olímpics de Tòquio. Després d’això, l’inquera va voler provar el ciclisme per anar recuperant-se de la lesió.
Mesos després, formarà part d’un nou equip de ciclisme 100% femení: El Qromia. Compartirà equip amb Anuchi Gago, Lydia Boylán, Aina Martí, Ana Mora, Margalida Grimalt i Alejandra Roig. Miquel Àngel Company serà el president d’aquest nou equip. Columbiano Aguayo en serà l’entrenador i Luján Martini actuarà com a auxiliar.
Sobre la gimnàstica artística, Rodríguez comenta que es continua entrenant per poder tornar a competir en un futur. Tot i això, no vol pensar en una posible participació en els Jocs Olímpics de París 2024.
De moment, combinarà els dos equips que l’apassionen: la gimnàstica artística i el ciclisme.
Pots escoltar l’entrevista completa a Cíntia Rodríguez en el següent enllaç.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors