Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El Centre d'Investigacions Sociològiques ha publicat el primer baròmetre de l'any sobre la intenció de vot i la valoració dels líders d'àmbit nacional
El Centre d’Investigacions Sociològiques (CIS) ha publicat el primer baròmetre de l’any sobre la intenció de vot i la valoració dels líders d’àmbit nacional. Segons aquesta enquesta, els socialistes guanyarien les eleccions, però baixen un poc respecte del darrer baròmetre.
El PSOE se situa en el 30,2% en intenció de vot, segons el Centre d’Investigacions Sociològiques, mentre que el Partit Popular es manté com a segona força política, amb un 28,5%. En el primer baròmetre de l’any, Unides Podem puja de manera significativa, mentre que Vox i Ciutadans queden com a quarta i cinquena força, respectivament.
Quant a la valoració dels líders polítics, la vicepresidenta Yolanda Díaz és la més valorada, seguida del president Pedro Sánchez i del líder de l’oposició, Alberto Núñez Feijóo, però cap d’ells no supera el cinc de nota.
Crisi econòmica
El baròmetre del CIS també reflecteix un increment de cinc punts en la preocupació que genera la crisi econòmica, el principal problema del país, amb un 45% d’esments a l’enquesta. En segon lloc, repeteix l’atur, i molt a prop s’hi situen els conflictes polítics, que es mantenen en la tercera posició després de pujar dos punts en el darrer mes.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals