Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Molts ajuntaments han demanat als ciutadans que n'avancin o en posposin les visites per evitar-hi aglomeracions
El Dia de Tots Sants s’acosta i enguany ve marcat per les mesures covid. La majoria dels cementeris de Balears controlaran l’aforament, però només a Eivissa i a Palma s’haurà de demanar cita prèvia. A partir de dilluns 19 d’octubre, a Eivissa ja es pot demanar hora per accedir-hi des del 30 d’octubre fins al 2 de novembre. En el cas de Formentera, dilluns 19 d’octubre, es coneixeran les mesures s’han pres.
A Menorca, els cementeris de Maó i Ciutadella tendran vigilància per assegurar que no hi hagi aglomeracions. I a Maó, també s’hi establirà un circuit d’entrada i sortida.
I a Mallorca, només al cementeri municipal de Palma, s’haurà de demanar hora per poder-hi entrar. A partir de dilluns 19 d’octubre, a la pàgina de l’Empresa Funerària Municipal, hi trobareu un formulari. També es pot sol·licitar al 69030 6289.
En el cas de Calvià, per exemple, no s’ha de demanar hora, estarà obert de 9 del matí a 8 del vespre i no tancaran al migdia, però, també es controlarà la cabuda.
El mateix passa a Inca. A partir de la setmana que ve, s’anunciarà per quines portes s’hi podrà accedir, perquè hi haurà control a les cinc entrades del cementeri i la cabuda serà limitada. I a Manacor també demanaran el DNI per entrar.
Suspeses les misses del Dia de Tots Sants i del Dia dels Difunts
El Cementeri de Son Valentí a Palma ha decidit suspendre les misses del Dia de Tots Sants i del Dia dels Difunts per evitar aglomeracions.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions