El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Javier Torres es farà càrrec de l'àrea de Desenvolupament Econòmic i Transparència
El Consell d’Eivissa es dividirà en tres àrees, de la primera d’elles, la de Turisme i Territori, Vicent Marí, que presidirà la institució, serà el màxim responsable, i el conseller de Ciutadans, Javier Torres, es farà càrrec de la segona, que és la de Desenvolupament Econòmic i Transparència.
Pel que fa a la tercera àrea, la de Desenvolupament Social i Participació, no han avançat encara qui estarà al capdavant, i a partir de la setmana que ve sabrem qui es farà càrrec de les conselleries que s’integraran en aquestes tres àrees.
Finalment Ciutadans, a més d’un conseller, tindrà tres direccions insulars. Ambdós partits s’han compromès a crear un màxim d’onze directors insulars i que el cost de l’equip de govern no superi el cost de l’equip de govern actual.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals