Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La formació ha tornat a sol·licitar al Govern que els alts càrrecs de confiança justifiquin el seu nivell de català
Ciutadans ha criticat la participació dels sindicats majoritaris UGT i Comissions Obreres a les manifestacions per la llibertat dels presos aquest diumenge a Barcelona. Considera que no s’han de pronunciar sobre aquesta qüestió quan es financen amb fons públics i alerten del perill que a les Balears acabin com a Catalunya.
D’altra banda, la formació ha tornat a sol·licitar al Govern que els alts càrrecs de confiança justifiquin el seu nivell de català després de no haver rebut una resposta en un mes. El portaveu de Ciutadans, Xavier Pericay, ha lamentat que s’exigeixi el coneixement del català als aspirants a una plaça de funcionari, mentre que els alts càrrecs no tinguin cap obligació de justificar el seu nivell.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals