Un altre dels punts d’atenció de la jornada ha estat a l’Assemblea de Madrid. Avui s’ha constituït la Mesa que serà presidida per Juan Trinidad, diputat de Ciutadans.
Un nomenament que ha estat possible gràcies als vots dels membres de la formació taronja, del PP i VOX, que sumen majoria absoluta a la cambra.
L’aspirant socialista, Pilar Llop, ha aconseguit 64 vots, els del PSOE, Més Madrid i Podem. Tan sols 4 manco que Trinidad.
Aquesta és una votació molt significativa perquè certifica el pacte assolit entre les tres formacions de centredreta per assolir el control de la Mesa de l’Assemblea de Madrid. Anticipa, a més, un possible acord per a la presidència de la Comunitat.
L'objectiu que persegueix és desbloquejar sòls urbans i urbanitzables per ampliar l'oferta d'habitatges
Una carretera tallada i mobilitzades dues màquines llevaneu