Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El president del Partit Popular, Pablo Casado, no atorga credibilitat a la promesa de Ciutadans de NO pactar amb el PSOE després d’eleccions. Recorda que la formació taronja ja ho va fer amb anterioritat. Casado diu que el seu partit és l’únic que pot garantir que NO s’admetrà cap aliança amb comunistes, independentistes i socialistes.
Des de Ciutadans, però, s’hi mostren contundents: NO donaran suport als socialistes perquè NO tanquen la porta als independentistes.
De moment, Pedro Sánchez diu que NO vol parlar de pactes, però que NO renuncia a asseure’s a negociar amb ningú. Ho ha dit a la presentació avui de la seva precampanya electoral.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
S'hi han instal·lat alumnes i mestres de Xipell, una escoleta del Bisbat que s'ha de reformar
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació