Amb els diners que arribin a Maó, projecta construir una dessalinitzadora per abastir la zona del llevant de l'illa
Ciutadans demana una llei de capitalitat per a Menorca. La candidata del partit al Parlament, Patricia Guasp, ha fet aquest anunci a Maó, on ha donat suport al candidat a la batlia de la ciutat, Borja Goñalons. La mesura, diu Ciutadans, permetria a Menorca accedir a un major finançament tant del Govern autonòmic com de l’Estat per tal que els menorquins deixin de ser ciutadans de tercera. Uns doblers que calculen en cinc milions d’euros, i que han de servir per portar a terme inversions que consideren clau per al cicle de l’aigua, com la construcció d’una dessalinitzadora a Maó que abasteixi la zona del llevant de l’Illa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa