El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La formació també sol·licita explicacions de la consellera de Salut, Patricia Gómez, per l'informe de la Sindicatura de Comptes del 2015 que denuncia contractacions irregulars en l'àmbit sanitari
Ciutadans (C’s) ha sol·licitat la compareixença de la consellera de Salut, Patrícia Gómez, al Parlament per l’informe de la Sindicatura de Comptes del 2015 que denuncia contractacions irregulars en l’àmbit sanitari.
La formació taronja també reclama explicacions de la consellera de Cultura, Fanny Tur, en seu parlamentària per les subvencions a l’Obra Cultural Balear (OCB) després de la gala que va premiar els líders de les entitats independentistes, els Jordis, que estan a la presó. Un esdeveniment que, segons el líder de Ciutadans, era de perfil polític i no cultural pagat amb doblers públics.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades