Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La formació també sol·licita explicacions de la consellera de Salut, Patricia Gómez, per l'informe de la Sindicatura de Comptes del 2015 que denuncia contractacions irregulars en l'àmbit sanitari
Ciutadans (C’s) ha sol·licitat la compareixença de la consellera de Salut, Patrícia Gómez, al Parlament per l’informe de la Sindicatura de Comptes del 2015 que denuncia contractacions irregulars en l’àmbit sanitari.
La formació taronja també reclama explicacions de la consellera de Cultura, Fanny Tur, en seu parlamentària per les subvencions a l’Obra Cultural Balear (OCB) després de la gala que va premiar els líders de les entitats independentistes, els Jordis, que estan a la presó. Un esdeveniment que, segons el líder de Ciutadans, era de perfil polític i no cultural pagat amb doblers públics.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació