Aquest dimarts, s’ha presentat el curtmetratge ‘Los Ángeles’, a les sales de cinema de Ciutadella. Interpretat per Rodo Gener i Josep Mercadal, es tracta de l’adaptació cinematogràfica d’un text de microteatre escrit pel mateix Josep Mercadal. El director de la pel·lícula, Pacífic Camps, explica que han fet feina durant 8 anys per aconseguir els recursos i l’equip tècnic que mereixia l’obra, rodada finalment aquest estiu a Ciutadella.
El curtmetratge tracta d’un actor que s’acomiada dels amics abans d’emprendre un viatge a Los Ángeles per fer realitat els seus somnis. Un relat divertit i sorprenent que parla de les frustracions i dels projectes mai realitzats.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa