Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

L'Ajuntament manté contacte amb el sector turístic per ajustar l'operatiu de seguretat al nombre de visitants
L’Ajuntament mira de fer seguiment de les dades d’ocupació hotelera per tal que la Junta de Seguretat pugui adaptar-hi el seu dispositiu. També es mantenen els contactes amb els operadors que duen turistes per mar i aire. Per exemple Baleària només farà tres trajectes diaris amb Alcúdia (1 més que ara, que és el reforç d’estiu), quan fa un any n’eren una desena. Això es tradueix en uns 2.000 passatgers, ara mateix, mol lluny dels 30.0000 visitants de fora de Menorca que en els darrers anys venen a Sant Joan.
Vueling també incrementa un poc la seva operativa i a partir de dilluns passa d’un a dos vols diaris amb Barcelona. Aquesta situació es tradueix, per exemple, que enguany no tindrà reforços d’altres policies locals de Menorca. Se n’encarregarà la Policia de Ciutadella amb reforç, això si, de Policia Nacional, que molt probablement durà agents de Palma.
Tampoc hi haurà dispositiu especial de Creu Roja i Protecció Civil, ja que no es podran celebrar actes al carrer. Tot plegat s’acabarà de concretar en un parell de dies.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols