Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Redueix el servei un mes, però de juny a setembre els socorristes faran dues hores de feina més cada dia
Ciutadella oferirà 3.400 hores de socorrisme més que l’estiu passat, tot i que enguany hi haurà un mes manco de vigilància. L’Ajuntament ha suprimit el servei en la darrera quinzena de maig i la primera d’octubre perquè es considera “ineficaç”. Així que la posada en marxa es retrassa 15 dies i es concentra només en els mesos de juny, juliol, agost i setembre, però de forma més intensa que mai. En juny i setembre hi haurà socorrisme 8 hores al dia, 2 hores més que l’any passat, i en juliol i agost també es guanya una hora diària.
Mentre, els concessionaris d’explotacions temporals a les platges avisen que, a diferència d’altres municipis, el preu de lloguer de les hamaques i para-sols no està regulat a Ciutadella, on els preus són més cars.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat