Logo IB3N
X

Ciutadella aprovarà un pressupost de 35,4 milions d’euros per al 2022

Eixuga l'endeutament bancari tot i que encara arrossega el pagament de la sentència de la pista voltadora

19/11/2021

Ciutadella aprovarà un pressupost de 35,4 milions d’euros per al 2022

188

L’Ajuntament de Ciutadella gestionarà l’any que ve 35,4 milions. Un pressupost superior, sense deute bancari i amb una previsió de més ingressos per obres per compensar la pèrdua de la plusvàlua. S’invertirà a enderrocar les pistes de l’OAR on s’ha d’aixecar el primer aparcament soterrani de la ciutat.

Ciutadella afronta el seu primer exercici sense deutes amb els bancs i un total de 35 milions i mig d’euros per gastar, és a dir, que disposarà d’1,3 milions euros més que l’any en curs. Encara ha de fer front, però, al pagament de 7 milions d’euros per la compra dels terrenys d’una pista voltadora que mai no es va construir.

L’Ajuntament preveu un augment considerable d’obres i reformes privades, que dispararà els ingressos per l’impost de construcció i compensarà la controvertida pèrdua d’ingressos municipals per les plusvàlues, calculat en uns 600.000 euros.

Pel que fa a inversions, Ciutadella disposarà destinarà un milió d’euros per continuar les obres per recuperar el Reial Alcàssar i uns altres 3 milions en reformes de carrers i aparcaments. La més important: la intervenció al Camí de Baix amb un pressupost d’un milió 200 mil euros i l’esbucament de les pistes de tennis de l’OAR per crear una bossa d’aparcaments que costarà 350 mil euros.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella