Amb mig any d’antelació, l’Ajuntament de Ciutadella ha tret a concurs l’assegurança per accidents durant les festes de Sant Joan amb la qual pretén donar cobertura als cavallers participants i al prop de mig milenar de persones involucrades en l’organització.
Aquest servei es contractarà conjuntament amb el que cobreix qualsevol responsabilitat civil i patrimonial de l’Ajuntament al llarg de tot l’any. La companyia que se’n faci càrrec cobrarà un mínim de 46.000 euros anuals més IVA, 138.000 en tres anys, però haurà de respondre de l’atenció sanitària que necessitin els participants i organitzadors que s’hagin accidentat durant els tres dies de festa, entre el 23 i el 25 de juny.
Segons el contracte, es pagaran 150.000 euros en cas que es registri una víctima mortal o algú quedi incapacitat. I la cobertura màxima prevista per cada any és de 3 milions d’euros.
No s'han perdut la cita la presidenta del Govern, Marga Prohens, i el batle de Palma, Jaime Martínez, a més de regidors i altres representants polítics dels partits del PP i Vox
Això després de rebutjar el recurs que presentà l’Ajuntament contra la decisió cautelar del TSJIB per la denúncia de 22 empresaris contra la conversió en zona de vianants d’aquesta plaça