Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Ajuntament pren la decisió per evitar malbaratament d'aigua quan fa dos mesos i mig que no plou al municipi
A Ciutadella, l’Ajuntament ha decidit aturar temporalment les dutxes i els rentapeus de les platges del municipi. Tot i no patir problemes de subministrament d’aigua potable, els responsables municipals han pres aquesta decisió com a mesura d’estalvi, contra el malbaratament i per consciència ambiental. Argumenten que es tracta d’un servei del qual es pot prescindir, sobretot quan fa més de setanta-cinc dies que no plou a Ciutadella.
Les platges ciutadellenques que disposen de dutxes i rentapeus -i, per tant, afectades per aquesta mesura- són Cala en Blanes, Platja Gran, sa Caleta, Santandria, Cala Blanca, Cala en Bosc i Son Xoriguer.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície