Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

Després de més de quinze anys de no fer promocions d'habitatge públic a la ciutat
L’equip de govern de Ciutadella ha aprovat cedir dues parcel·les a l’Ibavi, l’Institut Balear de l’Habitatge, per construir-hi habitatges públics. Fa més de quinze anys que no se’n fan a la ciutat. Es tracta de dos solars petits, un ubicat al carrer de la Creu, on l’equip de govern calcula que s’hi podrien fer tres pisos i un altre ubicat al carrer Mallorca, amb el passatge del Sindicat on calculen que es podrien construir sis habitatges més.
A més a més, l’equip de Govern preveu que el mes d’abril es pugui cedir també el solar de Dalt Sa Quintana al Govern que podria arribar a acollir fins a 160 habitatges, tot i que no es faran tots i es preveu un desenvolupament per fases. Treballen, conjuntament amb l’Ibavi, per agilitar-ne els tràmits.
Des de l’oposició, el Partit Popular dubta de la viabilitat del terreny de Sa Creu per la mida de la promoció i per si també s’hi han de fer aparcaments.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix