Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Representants de l'Ajuntament i el Govern aborden amb els assistents reptes de present i futur
A Ciutadella, avui divendres i demà dissabte, es duen a terme les primeres Jornades Participatives sobre les Persones Grans al Club Democràtic de Jubilats i Pensionistes de Sa Nostra. L’objectiu és el de conèixer, de primera mà, les seves necessitats i expectatives.
Per fer-ho possible avui capvespre representants municipals i del Govern ha abordat i debatut, amb un auditori ben ple, els recursos que tenen a disposició les persones majors i els desafiaments relatius a la dependència que cal abordar.
Demà dissabte hi haurà una xerrada sobre habitatge compartit i posterior debat. Les jornades es clouran amb la posada en comú dels reptes de present i futur dels majors de 65 anys, que ja són el 18% de la població de Ciutadella, però que l’any 2066 arribaran al 36%.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari