110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
El periodista Miquel Àngel Limón ha explicat els diferents llocs per on va passar el document històric abans d'arribar a l'Ajuntament de Ciutadella
Ciutadella ha commemorat l’assalt turc del nou de juliol de 1558. Molts menorquins van ser deportats degut al setge. Al saló gòtic de l’Ajuntament s’ha fet lectura de l’Acta de Constantinoble, un document escrit pel notari Pere Quintana, mentre estava empresonat al que es coneix com l’actual Istanbul. L’esdeveniment de record ha comptat amb la presència de l’alcaldessa Juana Mari Pons en un dels seus darrers actes abans de la moció de censura i també amb Llorenç Ferrer, qui serà batle del PSOE en principi a partir del 19 de juliol, a més de la resta de membres de la corporació municipal i altres representants polítics.
La conferència del periodista Miquel Àngel Limón ha tractat sobre “els avatars viatgers de l’acta, passant per Constantinoble, Alger, Barcelona i Mallorca fins a arribar en mans de Ciutadella”. Un document que serveix per fer memòria any rere any de tots aquells fets.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís