Presó comunicada i sense fiança per al detengut per l’agressió sexual a una dona ingressada a Can Misses
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
27 vigilants controlaran els filtres d'accés, 19 comptaran l'aforament i els altres 40 ajudaran a fer passadís als Jocs des Pla
149
L’Ajuntament de Ciutadella finalment ha trobat bona part del centenar d’efectius de seguretat privada que necessita per al dispositiu de seguretat de les Festes de Sant Joan.
La Junta de Govern ha formalitzat aquest dimecres la contractació de 87 agents de seguretat privada, 40 dels quals ajudaran a fer passadís als cavallers durant els Jocs des Pla. Altres 19 controlaran l’aforament al Caragol des Born i Es Pla; i 27 filtraran l’accés a aquests actes, on la cabuda màxima prevista és de 27.500 i 26.500 assistents, respectivament.
Els 85 policies locals de Ciutadella i 43 dels altres pobles de l’illa seran presents enguany al centre dels actes més multitudinaris per tal de reforçar-ne la seguretat interna. Formaran equips d’intervenció amb Creu Roja i Protecció Civil, especialment importants als Jocs des Pla i Es Born. A més, es disposarà de 90 policies nacionals, 30 guàrdies civils i 6 policies tutors.
La contractació de la seguretat privada té un cost proper als 45.000 euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
La dona ha declarat al judici que l’acusat la va telefonar mentre agredia mortalment la seva mare
La Policia Local de Felanitx ha retirat el cartell de l’artista, denunciat pels veïnats i pel col·lectiu cultural Es Quatre Cantons