Difondrà vídeos de divulgació de la festa a través d'internet amb la idea que cadascú la visqui amb el seu grup d'amics i família
Ciutadella es prepara per viure la festa de Sant Joan sense cavalls ni tampoc actes oficials al carrer. L’Ajuntament vol evitar massificacions que puguin suposar un risc de contagi i, per aquest motiu, ha encarregat la difusió de continguts en línia, a través d’internet, per tenir entretinguda la població.
L’amo Toni Bosch de So n’Àngel, el cavaller de més edat de la colcada, ha rebut avui dijous matí la visita d’una productora. Hi conta la seva experiència d’enguany, el primer després de dècades en què no haurà de treure el cavall ni córrer s’Ensortilla as Pla. Vídeos com aquest formen part de la programació en línia que l’Ajuntament de Ciutadella vol oferir la setmana que ve a la població per tenir l’ambient santjoaner entretingut i garantir, tant com sigui possible, que no es formin aglomeracions al carrer.
La programació en línia, que es podrà seguir a través del portal web santjoanciutadella.com, inclou peces sobre l’origen de la festa, l’evolució dels jocs des pla, receptes tradicionals, cançons populars i jocs infantils.
A través de les xarxes socials també es promouran concursos, per exemple publicant fotografies amb les finestres de les cases decorades.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici