Hauran de sol·licitar-ho per escrit a les centrals de les tres entitats bancàries que hi ha ubicades al municipi
L’Ajuntament de Ciutadella reclama a les entitats bancàries que cedeixin a lloguer social els pisos que tenen en propietat. El govern municipal ha fet la petició aquest divendres davant la greu mancança d’habitatges residencials que hi ha a la ciutat, a una reunió amb els directors de les sucursals de tres bancs del municipi. El consistori, de moment, desconeix quants de pisos hi ha a Ciutadella propietat dels bancs, i haurà de sol·licitar per escrit aquesta cessió a les centrals de les entitats bancàries.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda