Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Espera el permís del jutjat per fer fora els ocupants de Bisbe Juano
L’Ajuntament de Ciutadella vol enderrocar els habitatges del carrer Bisbe Juano, però estan ocupats per quatre persones sense sostre. El consistori ha posat una demanda civil i està pendent de l’ordre del jutge per executar el desallotjament. No obstant això, la batlessa recorda que són persones sense sostre, algunes usuàries dels Serveis Socials, i que tenen dret a un habitatge digne.
La Policia Local ja els ha identificat, però sense l’ordre judicial no els poden obligar que se’n vagin. Diuen que enguany ja han dut a terme dos desallotjaments per ocupació il·legal a altres propietats, i que aquest seria el tercer. L’últim va ser el passat maig a un bloc de pisos del Carrer des Degollador.
Els edificis es van expropiar l’any 2012 per convertir-los en una zona verda i integrar-la al passeig del Canal Salat. Ara, el Consistori queda en espera de la resolució judicial per enderrocar-los.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores