Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

L'ajuntament estudia com repercutir el sobrecost a les tarifes
El conseller de Medi Ambient, Vicenç Vidal, ha anunciat que aquest hivern començaran les obres de canalització per començar a abastir aigua dessalinitzada a la costa sud i una petita part del casc urbà de Ciutadella a partir de l’estiu que ve. Mentre, l’Ajuntament estudiarà com repartir el sobrecost a les tarifes entre els diferents trams de consum.
Així ho han explicat ambdues administracions hores després d’assiliolir l’històric acord que permetrà poaar en marxa la planta, set anys després de la seva construcció.
El consistori es compromet a comprar 950.000 metres cúbics d’aigua a l’any per un preu d’un euro per metre cúbic. D’altra banda, l’Agència Balear de l’Aigua encarregarà la redacció del projecte per connectar el tram que va del dipòsit de Son Blanc al des Caragolí. L’obra es presentarà a la convocatòria de l’impost de turisme sostenible de l’any que ve per obtenir finançament. Així no es farà repercutir sobre els ciutadans.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta