CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
L'ajuntament estudia com repercutir el sobrecost a les tarifes
El conseller de Medi Ambient, Vicenç Vidal, ha anunciat que aquest hivern començaran les obres de canalització per començar a abastir aigua dessalinitzada a la costa sud i una petita part del casc urbà de Ciutadella a partir de l’estiu que ve. Mentre, l’Ajuntament estudiarà com repartir el sobrecost a les tarifes entre els diferents trams de consum.
Així ho han explicat ambdues administracions hores després d’assiliolir l’històric acord que permetrà poaar en marxa la planta, set anys després de la seva construcció.
El consistori es compromet a comprar 950.000 metres cúbics d’aigua a l’any per un preu d’un euro per metre cúbic. D’altra banda, l’Agència Balear de l’Aigua encarregarà la redacció del projecte per connectar el tram que va del dipòsit de Son Blanc al des Caragolí. L’obra es presentarà a la convocatòria de l’impost de turisme sostenible de l’any que ve per obtenir finançament. Així no es farà repercutir sobre els ciutadans.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició