Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Prop d'un centenar de persones han aprofitat les vacances escolars i el bon temps per assistir al "Bibliopati"
Ciutadella ha començat avui dematí el programa d’activitats de Sant Jordi d’enguany. Entre fillets i famílies… han estat prop d’un centenar les persones que han aprofitat les vacances escolars i el bon temps per assistir al “Bibliopati”. L’activitat s’ha organitzat al pati del Museu Can Saura per tal de promocionar la biblioteca, més enllà del seu espai físic.
També hi ha hagut contacontes, a càrrec de Gemma Moll, que ha deixat els més petits ben bocabadats amb “Sense to ni So”.
En total: 14 cites culturals que ha organitzat Ciutadella, totes elles gratuïtes, per acostar tant els infants com els adults a la lectura.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis