L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Prop d'un centenar de persones han aprofitat les vacances escolars i el bon temps per assistir al "Bibliopati"
Ciutadella ha començat avui dematí el programa d’activitats de Sant Jordi d’enguany. Entre fillets i famílies… han estat prop d’un centenar les persones que han aprofitat les vacances escolars i el bon temps per assistir al “Bibliopati”. L’activitat s’ha organitzat al pati del Museu Can Saura per tal de promocionar la biblioteca, més enllà del seu espai físic.
També hi ha hagut contacontes, a càrrec de Gemma Moll, que ha deixat els més petits ben bocabadats amb “Sense to ni So”.
En total: 14 cites culturals que ha organitzat Ciutadella, totes elles gratuïtes, per acostar tant els infants com els adults a la lectura.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues