Set ferits en una explosió de gas a un bloc de pisos a Eivissa
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències
Una dona de 95 anys, usuària de la residència geriàtrica, que estava ingressada a planta de l'hospital Mateu Orfila mor a causa de la COVID-19
153
Els casos a Menorca continuen pujant, sobretot al ponent de l’illa on Ciutadella lidera la incidència acumulada a 14 dies amb més de 1.400 casos. Tenint en compte que els diumenges només es fan proves urgents, avui s’han diagnosticat vuit nous positius, que deixen amb un total de 1200 casos actius a l’illa. Pel que fa a la situació a l’hospital, en aquests moments hi ha 15 pacients ingressats, dels quals cinc es troben a l’UCI. A més a més, una dona de 95 anys, usuària de la residència geriàtrica, que estava ingressada a planta de l’hospital Mateu Orfila mor a causa de la COVID-19.
Una situació que ha saturat les unitats volants d’atenció a la COVID-19 (UVACS) de l’illa. Molta gent que ha fet cua aquest matí porta des de la setmana passada en espera per poder fer-se una PCR i no han pogut obtenir una cita fins avui. Encara és prest per saber si hi ha hagut contagis durant les festes. Tanmateix, molts han pres consciència de la situació i ja van cancel·lar les reunions familiars de Nadal per precaució i, de fet, també anul·laran les de Cap d’Any.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat