CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Les protectores celebren que davallen els abandonaments gràcies a les adopcions
103
L’Ajuntament de Ciutadella és l’únic de Menorca que no assumeix el cost d’esterilització dels moixos de carrer, una mesura imprescindible per evitar colònies d’animals. És una de les reclamacions que han fet les protectores de l’illa que, no obstant, valoren positivament que la resta de consistoris s’hagin posat les piles i col·laborin en el benestar animal, més enllà de la tasca que fan els voluntaris d’aquestes entitats sense ànim de lucre.
També hi ha notícies positives a la canera de Ciutadella. I és que enguany han vist com davallaven els abandonaments i la massificació s’ha reduït notablement. Ho explica la vicepresidenta de l’entitat, Alba Lladó.
Respecte les taxes de 30 euros que les protectores han de pagar cada vegada que un animal surt de la canera, expliquen que el Consell és receptiu per deixar de cobrar-los aquest import que perjudica les finances de les entitats.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició