Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
La gran afluència, sobretot de joves, ja ha provocat més de 70 queixes per renous
Al port i al centre de Ciutadella és difícil trobar un taxi aquests dies. El carrers bullen de visitants, sobre tot, joves que han decidit passar uns dies de descans i diversió després de la selectivitat. Aquest tipus de turisme i la coincidència del Diumenge des be amb l’obertura de l’oci nocturn fins a les 2 de la matinada ha provocat més moviment de joves i molèsties al centre. Només la nit de dissabte es recolliren 70 denúncies de veïns.
La policia ha reforçat el dispositiu per aquesta setmana. Han passat de 6 a 16 policies locals per torn i compten amb el reforç de policia nacional per vigilar, sobretot, els excessos de renous. Les urbanitzacions també són un punt calent, ja que la majoria dels joves s’allotgen a xalets i apartaments d’urbanitzacions com Cala Blanca i Cala en Blanes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat