Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'Ajuntament ha volgut, d'aquesta manera, reivindicar la igualtat de gènere
Enguany, els Reis d’Orient han enviat una dona (i no un home) a Ciutadella a recollir les cartes dels infants ciutadellencs. L’Ajuntament ha volgut, d’aquesta manera, reivindicar la igualtat de gènere però, no tothom ho veu de la mateixa manera.
Com cada Nadal, la cort dels Reis d’Orient ha arribat a Ciutadella. Música, personatges infantils i un munt de cartes totes plenes de desitjos esperaven els emissaris reials i l’ajuntament ha aprofitat tanta expectació per llançar un missatge d’igualtat.
Enguany, vestida ben igual de vellut i cordons d’or, el patge ha estat una dona. El canvi de sexe s’havia anunciat al programa de Nadal del municipi menorquí, rebatiant l’acte com a Visita de la Patgessa Reial. L’oposició considera que no es poden canviar les tradicions per imposició. Per als infants que esperaven per lliurar la carta, el més important és que als Reis els quedi clar que enguany s’han portat molt bé.
La cartera reial ha reprès el debat a Ciutadella sobre igualtat de gènere i tradició que ja es va encetar per Sant Joan, una festa que té vetades les caixeres a cavall, quan s’obrí la possibilitat que una dona encapçalàs la colcada en el paper de fabiolera.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella