De mitjana, dormir al centre de Ciutadella durant les festes costa devers 200 euros el vespre
L’ocupació a Ciutadella ja supera el 85%, tant al centre com a les urbanitzacions dels voltants; mentre que a la resta de l’illa frega el 80%. No hi queden ja pràcticament habitacions lliures.
De mitjana, dormir al centre de Ciutadella durant les festes costa devers 200 euros el vespre. Per aquells qui, açò sí, ho han agafat amb antelació. L’oferta, a hores d’ara, ja és molt limitada, i la poca que hi ha va dels 300 euros la nit fins als més de 1.000.
En total, hi ha previstes 81 arribades al port de Ciutadella, la gran majoria procedents dels ports d’Alcúdia i Barcelona. S’espera que, en total, arribin més de 25.000 visitants per les festes de Sant Joan. Si els joves s’allotgen a les urbanitzacions, en apartaments compartits amb amics, les famílies trien el centre de la ciutat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros