La propietat dels terrenys on s'havia de construir el tercer institut ha al·legat perquè es paguin 14 milions
Un nou pronunciament judicial obliga l’Ajuntament de Ciutadella a pagar, com a mínim, 1 milió 200.000 euros per l’expropiació forçosa dels terrenys de la zona esportiva que havien d’acollir el tercer institut. La propietat reclama 14 milions per aquest mateix solar i ha al·legat per variar el sentit inicial del Jurat Provincial d’Expropiació.
Però encara hi ha un altre front obert per l’expropiació d’uns terrenys pròxims a l’escola pública Pintor Torrent. Aquest divendres mateix l’arquitecte municipal defensarà la postura de l’ajuntament davant el Jurat d’Expropiació. La propietat exigeix un pagament de quasi 4 milions d’euros, però el consistori n’ofereix només 120.000. La diferència es deu a el nombre de metres quadrats afectats. Ho explica el regidor d’Urbanisme de Ciutadella, José López
Un cop expropiada, la parcel·la s’annexarà a l’escola Pintor Torrent.
L’Ajuntament de Ciutadella té encara pendents de pagar, amb sentència ferma, 13 milions per expropiacions forçoses de terrenys.