Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'empresa quantifica les factures impagades i els interessos en 330.034 euros, que ara es condemna a pagar al consistori
L’Ajuntament de Ciutadella haurà de fer front a una nova indemnització, que la constructora que acaba de guanyar el recurs al Tribunal Superior de Justícia, Antoni Gomila, ha xifrat en 330.000 euros.
La Sala condemna el consistori a assumir les factures impagades i els interessos de demora pertinents per no haver acceptat fa 7 anys la reclamació formulada per l’empresa. Es tracta de les obres d’urbanització del polígon, del sòl industrial ja consolidat. L’ampliació, en prop de 300.000 metres quadrats, roman pendent encara des de fa 15 anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya