El metre quadrat a Ciutadella és avui un 20 per cent més car que l’any passat. Es paga exactament a 2.021 euros. Un encariment que, segons la taxadora TINSA, en l’àmbit estatal es dona només en altres quatre municipis costaners més. I ho confirmen les immobiliàries consultades. Segons ens expliquen, el preu de l’habitatge vacacional aquí s’ha disparat, i amb ell el del lloguer turístic. Tot i això, la demanda no decau. Així i tot, han deixat de fer feina amb aquest sector perquè diuen la majoria de l’oferta és il·legal i no volen córrer riscos.
A Mallorca el preu de l’habitatge s’han encarit un 5 per cent. Calvià és la zona més cara. Gairebé tres mil euros el metre quadrat. Els preus s’enfilen per damunt dels dos mil també a Sóller, Llucmajor i Palma. Aquí la pujada és de fins a un 10 per cent.
De totes les Balears, les Pitiüses en tenen el rècord. A Eivissa i Formentera, el preu mitjà d’una casa és de 3.795 euros el metre quadrat… és més d’un 7 i mig per cent més que fa un any.
El pla de Sant Joan s'ha omplert avui capvespre de gent que volia veure de ben a prop l'espectacle. Les...
Kentucky, Louisiana i Dakota del Sud són els tres estats que, de moment, han decidit prohibir la interrupció de l'embaràs
D'ençà del 2017, el ballador Tomeu Manresa interpreta la dansa frenètica, que fa moure la capa i la falda vermelles