Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Les festes, amb 700 anys d'història, es regeixen per unes normes que encara mai no s'han posat per escrit
La batlessa de Ciutadella, Joana Gomila, en una imatge d'arxiu.
134Les històriques Festes de Sant Joan de Ciutadella es regeixen per uns protocols que no estan escrits. Tot i que en alguna ocasió s’ha intentar plasmar aquesta tradició i els seus protocols sobre el paper, el cert és que mai no s’ha aconseguit. Una situació que dóna lloc a debats sobre certs temes, com per exemple i de manera reccurent, la participació de la dona a la festa.
La batlessa del municipi, Joana Gomila, ha obert aquest dimarts al dematí la porta a deixar per escrit aquestes regles de Sant Joan. Una proposta que no estarà exempta de debat i polèmica. Ho ha dit en declaracions a IB3 Ràdio. Escolta les declaracions de Joana Gomila, batlessa de Ciutadella.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata