La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
L'avaria d'un dels camions va tenir els 155 contenidors sense fer net durant gairebé cinc mesos
L’Ajuntament de Ciutadella ha obert un expedient informatiu a l’empresa que duu el servei de neteja per veure quines millores li pot reclamar que compensin les deficiències que s’han constatat al llarg del darrer any.
La retallada en un 20 per cent del cost, i també de les prestacions del servei, que arrossegaven des de fa 5 anys van provocar l’estiu passat una allau de queixes, que es van agreujar després que, a finals d’octubre, s’avariàs el camió que fa net els contenidors. L’avaria va tardar tant en arrenjar-se que van transcórrer 5 mesos sense que es netejàs cap dels 155 contenidors.
Ara, l’ajuntament diu que ha normalitzat aquesta qüestió i que ha tornat a pujar el pressupost. Açò ha fet que baixassin les queixes, però -empès per l’oposició, en especial la UPCM de Joan Triay- obre expedient perquè creu que l’empresa segueix en deute amb el municipi.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Tomeu Penya ha rebut la flama al seu poble, Vilafranca