Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

El pressupost de les Festes, 300.000 euros, es dedicaran a organitzar aquestes activitats i a ajudar al teixit productiu a pal·liar les conseqüències de la pandèmia
Les Festes de Sant Joan de Ciutadella se suspenen de manera oficial, per segon any consecutiu, per mor de la pandèmia. El pressupost de la seva organització es dedicarà a ajudar a pal·liar les conseqüències econòmiques i socials de la Covid, i a organitzar actes culturals al municipi.
Ciutadella ha decidit, per segon any consecutiu, suspendre les festes de Sant Joan 2021 per mor de la Covid. El consistori recorda que les mesures sanitàries actuals prohibeixen les festes patronals, i que el Govern aposta per una desescalada lenta, per no posar en perill la temporada turística.
Així ho ha comunicat oficialment aquest dilluns matí, la batlessa, Joana Gomila, en una reunió en la qual també han participat membres de l’equip de govern, portaveus de l’oposició i el Caixer Senyor de Sant Joan, Borja Saura.
El pressupost de les Festes, 300.000 euros, es dedicaran en part a organitzar activitats culturals el mes de juny. La resta d’aquests doblers es destinaran a ajudar al teixit productiu a pal·liar les conseqüències de la pandèmia.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases