L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Inicia un projecte pilot a Menorca després de l'èxit assolit a Barcelona, on funciona des del 2012
136
Ciutadella és el primer municipi de Balears a desenvolupar el projecte Paidós, una iniciativa de Càritas Diocesana per a donar suport a famílies en risc d’exclusió social amb menors d’entre 0 i 6 anys. S’habilitarà el centre Es Barracó, ubicat Dalt Sa Quintana, com a espai destinat per a aquestes famílies. Amb l’Ajuda de professionals del sector socioeducatiu, tant de l’ONG com de l’equip d’atenció primerenca i amb el finançament dels departaments de benestar Social i Educació del Consell, es pretén reforçar hàbits i ajudar aquest col·lectiu vulnerable.
La iniciativa neix a Barcelona el 2012 i des de fa anys s’estudia la manera d’implantar-la a Menorca. Es farà de manera pilot a Ciutadella, amb vocació d’expandir-se a la resta del territori. Des de Càritas calculen que aquest servei atendrà una vintena de famílies.
L’objectiu és que el servei serveixi de transició per a aquestes persones i que en dos anys s’hagi normalitzat la seva situació. En un futur, la intenció és adaptar l’escoleta Es Fabiol, actualment tancada, per acollir el projecte Paidós.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues