El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La batlessa ha confirmat a IB3 Notícies que ja han pactat fer-ne l'avantprojecte amb el Consell de Menorca
A la zona on es podria ubicar la futura estació d’autobusos de Ciutadella -a la via perimetral, darrere dels cinemes del Canal Salat- hi ha el solar on s’havia de construir un gran auditori. Així es va acordar, per ple, fa més de tretze anys. El cost era, en un principi, de 5,4 milions d’euros; import que es doblà després que es decidís incrementar-ne l’aforament previst. Finalment, l’obra s’aturà quan només s’havia executat el clot per als fonaments. A més, es va veure afectada per un procés judicial que no acabà fins al 2017.
Ara, l’equip de govern de Ciutadella vol aprofitar l’excavació feta per construir-hi un aparcament soterrat, a 500 metres del centre. Així ho ha confirmat la batlessa de Ciutadella, Juana Mari Pons, la qual ha explicat a IB3 Notícies que fa uns mesos que fan feina “per cercar aparcaments” i que el Consell de Menorca els ha confirmat que on hi ha “previsió” que es construeixi “la futura estació d’autobusos, hi podria haver un aparcament soterrat“.
La iniciativa forma part del procés previ a la conversió en zona per a vianants (sense cotxes) de la plaça des Born i a la necessitat de crear noves borses d’aparcaments dissuasius. En el darrer ple municipal s’aprovà una moció socialista, amb el suport del PP, perquè es faci un informe sobre la possibilitat de construir, també en el mateix indret, un aparcament soterrat. En aquest cas, però, desmuntable, amb un sistema que es coneix com a ‘Mecano’.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran