Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Caldria ubicar-ho al municipi de ponent perquè concentra la major part de l'activitat de l'illa
141
Un únic escorxador per a tota l’illa i que estigui a Ciutadella. Aquesta és la proposta que defensa l’ajuntament de ponent i que ja ha traslladat al Consell Insular. Ho ha avançat la regidora, Sandra Moll, en una entrevista al setmanari Iris. Consultada per IB3, Moll concreta que la idea és recuperar part del projecte elaborat el 2007 pel Consell per així estalviar temps i diners. Aquell projecte era molt ambiciós ja que comptava també amb una planta de biogàs, per això, la intenció seria fer tan sols les instal·lacions pròpies de l’escorxador. Moll explica que cal ubicar la infraestructura a Ciutadella perquè concentra la major part d’activitat de l’illa.
A més, critica el nou contracte amb la concessionària de Milà signat en l’anterior mandat i que obliga a incinerar en aquesta planta totes les restes de l’escorxador. Això suposa un encariment notable dels costos. Per això l’ajuntament ha cercat una alternativa i a partir del primer de gener traslladarà part de les restes animals a la península, abaratint el cost fins a un 41%.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Té casa a Formentera però li han negat el permís perquè el vehicle amb el qual l'acompanyen no és seu
Per cada plaça que es convoca, només s'hi presenten dos aspirants