El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Tots dos projectes sumen prop d'un milió i mig d'euros i permetran recuperar patrimoni de la ciutat
134
Recuperar les sales nobles i les zones de major atractiu de l’Ajuntament de Ciutadella. Aquest és el principal projecte que el consistori presenta a l’actual convocatòria per aconseguir finançament de l’impost de turisme sostenible. Una proposta que té un cost superior al milió d’euros, que aquest dimecres ha estat ratificada en junta de govern. També s’ha aprovat presentar una segona iniciativa, que consisteix en la rehabilitació del carrer Sant Cristòfol, amb un cost de 400.000 euros.
De les dues propostes presentades en l’anterior convocatòria, tan sols es va aprovar la reforma de la murada de l’Ajuntament. L’altre, consistent en dotar de xarxa de sanejament Cala Morell, s’ha dut a terme igualment, però amb diners destinats a inversions financerament sostenibles.
Els ajuntaments de Menorca tenen fins al 10 d’agost per presentar les seves propostes.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle